Transport
- Transportul se efectuează prin firmele de curierat partenere.
- Taxa de transport este 20 lei oriunde în România
- Comenzile mai mari de 200 lei beneficiază de transport gratuit.
Pentru Comenzile Ramburs
După plasarea comenzii, te vom contacta telefonic în termen de maxim 24 de ore pentru confirmare și pt transmiterea timpului de livrare.
Pentru Comenzile Platite Online Cu Cardul
Îți vom transmite timpul de livrare prin email, după care comanda ta va fi procesată fără a mai fi nevoie să aștepți confirmarea telefonică.
Livrare
Producerea comenzii durează aproximativ o zi lucrătoare (24 de ore). Comenzile plasate vineri dupa ora 15:00, vor fi procesate si livrate incepand de luni. După ce comanda este finalizată, livrarea va fi efectuată în termen de 24-48 de ore.
În timpul perioadelor aglomerate, timpii de procesare și livrare se pot prelungi.
Retur
Amintiri Pe Pânză SRL oferă exclusiv produse personalizate după specificațiile clienților.
Toate imaginile produselor prezentate pe site au caracter orientativ și sunt personalizate la cerere conform comenzii.
Produsele personalizate nu pot fi returnate conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, deoarece caracteristicile unice ale produsului fac imposibilă revânzarea acestuia.
Anularea Comenzii
Comanda nu mai poate fi anulată după ce a fost confirmată/plătită. Vă încurajăm să luați în considerare cu seriozitate aceste lucruri înainte de a plasa o comandă.
Refuzul coletului poate atrage după sine consecințe legale în ce privește recuperarea potențialelor prejudicii financiare create.
Excepții
Deși produsele personalizate nu pot fi returnate, există anumite excepții pentru care putem oferi o înlocuire/reprintare:
- Produsele care prezintă defecte de fabricație
- Produsele care au fost deteriorate în timpul transportului
- Dacă ați primit alt produs față de cel comandat
Produse cu defecte de fabricație
Deși depunem toate eforturile pentru a asigura o calitate impecabilă a canvasurilor noastre, pot apărea, ocazional, defecte de fabricație.
Nu constituie defecte de fabricație:
- Diferențe de nuanță, întrucât pot fi mici diferențe între cum se vede pe ecran/telefon și print.
- Calitatea slabă a imaginii urcate de client.
Produse deteriorate în timpul transportului
Dacă produsul ajunge la dumneavoastra deteriorat, acest lucru trebuie semnalat la livrare.
Vă rugăm să verificați continutul pachetului în prezența curierului. Dacă produsul este deteriorat trebuie să menționați acest lucru pe formularul de transport.
Dacă pachetul ajunge la dumneavoastră deteriorat sau desfăcut, vă rugăm să refuzați primirea acestuia.
In caz contrar, orice reclamatie ulterioara este declarata nula.
Pentru ambele situații vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@amintiripepanza.ro sau folosind pagina de Contact.